
این قسمتِ chat with yourself در آپدیت جدید تلگرام هم بد چیزی نیست میتوانی هر وقت که دلت خواست ،بنشینی پای حرفهای ذهنت خودت همدم خودت باشی و بس؛ برای خودت عکس های خوب بفرستی اهنگ های قشنگ شعرهای سعدی ، مولانا ، حافظ گاهی استیکر خنده دار بفرستی و بخندی! تنهایی آنقدر ها هم بد نیست بین خودمان باشد همه ی ما مدت هاست که با خود حرف میزنیم منتها هر آدمی به تناسب دوره و زمانه ی خودش؛ مادربزرگ من با ظرف ها و رخت و لباس ها درد دل میکرد مادرم با لباس هایی که میدوزد من هم با یک ربات یا چه میدانم هر چه اسمش ...
ادامه مطلب