تنهایی

خرید بک لینک

آخرین مطالب

امکانات وب


این قسمتِ chat with yourself در آپدیت جدید تلگرام هم بد چیزی نیست
میتوانی هر وقت که دلت خواست ،بنشینی پای حرفهای ذهنت
خودت همدم خودت باشی و بس؛
برای خودت عکس های خوب بفرستی
اهنگ های قشنگ
شعرهای سعدی ، مولانا ، حافظ
گاهی استیکر خنده دار بفرستی و بخندی!
تنهایی آنقدر ها هم بد نیست
بین خودمان باشد همه ی ما مدت هاست که با خود حرف میزنیم منتها هر آدمی به تناسب دوره و زمانه ی خودش؛
مادربزرگ من با ظرف ها و رخت و لباس ها درد دل میکرد
مادرم با لباس هایی که میدوزد
من هم با یک ربات یا چه میدانم هر چه اسمش هست..
همه ی ما وارث تنهایی هستیم حالا هر کسی به یک نوعی .
راستی چقدر خوب که زیر همه ی پیام هایی که برای خودمان میفرستیم دیگر یک تیک نمیخورد
این یعنی من خودم را میبینم و حس میکنم.
حالا گیرم که این دو تیک از سوی خودم باشد چه فرقی میکند؟
مهم درک کردن است
من خودم را میبینم خودم را احساس میکنم و چه چیزی بالاتر از داشتن خودمان است ؟
مریم فرهادی
تنهایی...

ما را در سایت تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: تنهایی,تنهایی لیلا,تنهایی پر هیاهو,تنهایی شعر,تنهایی یعنی,تنهایی عکس,تنهایی من و خدا,تنهایی بهتره,تنهایی به انگلیسی,تنهایی دم مرگ, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 16:50

صفحه بندی