این قسمتِ chat with yourself در آپدیت جدید تلگرام هم بد چیزی نیست
میتوانی هر وقت که دلت خواست ،بنشینی پای حرفهای ذهنت
خودت همدم خودت باشی و بس؛
برای خودت عکس های خوب بفرستی
اهنگ های قشنگ
شعرهای سعدی ، مولانا ، حافظ
گاهی استیکر خنده دار بفرستی و بخندی!
بین خودمان باشد همه ی ما مدت هاست که با خود حرف میزنیم منتها هر آدمی به تناسب دوره و زمانه ی خودش؛
مادربزرگ من با ظرف ها و رخت و لباس ها درد دل میکرد
مادرم با لباس هایی که میدوزد
من هم با یک ربات یا چه میدانم هر چه اسمش هست..
همه ی ما وارث تنهایی هستیم حالا هر کسی به یک نوعی .
راستی چقدر خوب که زیر همه ی پیام هایی که برای خودمان میفرستیم دیگر یک تیک نمیخورد
این یعنی من خودم را میبینم و حس میکنم.
حالا گیرم که این دو تیک از سوی خودم باشد چه فرقی میکند؟
مهم درک کردن است
من خودم را میبینم خودم را احساس میکنم و چه چیزی بالاتر از داشتن خودمان است ؟
مریم فرهادی
تنهایی...
ما را در سایت تنهایی دنبال میکنید
برچسب: تنهایی,تنهایی لیلا,تنهایی پر هیاهو,تنهایی شعر,تنهایی یعنی,تنهایی عکس,تنهایی من و خدا,تنهایی بهتره,تنهایی به انگلیسی,تنهایی دم مرگ, نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 16:50